Utlån av skredsøkeutstyr

A Kværndal Trafikkskole

Noe av utstyret. Ortovox, BCA og Mamut.

Utlån av skredsøkeutstyr

Fra april 2019 låner vi ut skredsøkeutstyr gratis til våre registrerte elever! Det er bare å ta kontakt for avtale.

I tillegg har vi fått i gang en avtale med Sport 1 på Målselvsenteret. Våre elever kan fremvise kvittering for opplæring og få kanonpris på en skredpakke med skredsøker, søkestang og spade. I utgangspunktet er det snakk om BCA T3 skredpakke for kr 3500,-. Veiledende pris er ca 5500,- Dette er noe av det bedre utstyret der ute. Dersom du ønsker å bestille skredsøker våren 2019 kan du ta kontakt med oss, så formidler vi hvor mange de trenger å bestille inn.

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.