JIPPI! Vi får starte opp igjen.

A Kværndal Trafikkskole

JIPPI! Vi får starte opp igjen.

Endelig får vi starte opp med kjøretimer.

Når du kommer til undervisning i tiden fremover, skal du være trygg på at trafikkskolen har gode smitteverntiltak. Bil og klasserom rengjøres før og etter alle elever. Desinfeksjon, såpe og lignende er tilgjengelig. Også i skolebilen.

Ved teoriundervisning har vi redusert antall deltakere slik at vi kan ha god avstand i klasserom.

Avbestill timer dersom du har forkjølelsessymptomer. Kjøretimer vil starte med håndhygiene. Engangshansker er tilgjengelig hvis du ønsker det. Vi kommer til å lufte når vi har pauser.

I flere år har jeg unngått å øke prisene, men økte gebyrer og smitteverntiltakene gjør at jeg blir nødt. Fra 18/5 kommer en kjøretime til å koste kr 720,-.Dersom du ellers har noen spørsmål er det bare å ta kontakt. -André

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.