Fortsatt stengt etter påske

A Kværndal Trafikkskole

Fortsatt stengt etter påske

Myndighetene holder oss fortsatt stengt. Forhåpentligvis er trafikkskolene i drift fra 27/4. Dette avhenger av flere ting. Blant annet at det opprettes en bransjestandard med tanke på smittevern. Det kommer garantert til å være restriksjoner.

Jeg håper vi kan gjennomføre opplæring fra 27/4.

Elever som nærmer seg førerprøve eller er påmeldt klasse S vil bli prioritert i første omgang. Likevel må kunder gjerne ta kontakt for å avtale opplæring.

Dersom du ønsker B96 eller BE før sommeren er det viktig å ta kontakt snarest, slik at vi kan planlegge og være klar til førerprøver.

Satser på at når påsken er over vil ATL og Statens Vegvesen komme med ytterligere informasjon.

God påske!

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.